minä pidän apinoista

Näytetään tekstit, joissa on tunniste tietokone. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tietokone. Näytä kaikki tekstit

torstai 26. tammikuuta 2012

onks nää liian pieniä? sanokaa jos on niin teen suuremmaks! (niin ja siis klikkaamalla saa vähän isommaks)

Lähettänyt liv klo 5.44 3 kommenttia:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: tietokone
Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Lukijat

Tietoja minusta

Oma kuva
liv
Tarkastele profiilia
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.

Blogiarkisto

  • ▼  2013 (2)
    • ▼  huhtikuuta (2)
      • luolasarjis
      • facebook
  • ►  2012 (3)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  tammikuuta (2)